بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۱
کاهش ۲۱ درصدی درآمد فرود نسبت به ماه گذشته؛

فولاد شاهرود با میلگردهای تولید وارد معاملات بورس کالا شد

فولاد شاهرود با میلگردهای تولید وارد معاملات بورس کالا شد
تعداد روز‌هایی که این شرکت فولادی معاملات خود را به ثبت رساند ۴ روز بوده است و این انتظار نمی‌رود تا ثبت جدیدی از سوی فرود در آمار معاملات فیزیکی بورس کالا به ثبت برسد.
کد خبر : ۲۸۴۴۵۳
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت فولاد شاهرود در مردادماه سال جاری با میلگرد‌های تولیدی خود پا به عرصه معاملات بورس کالا گذاشت. این شرکت فولادی میلگرد‌های خود را در سایز‌های مختلف به فروش رساند. "فرود" در ۲۹ روز گذشته ۶ هزار و ۸۵۰ تن از محصولات میلگرد را به عرضه گذاشت. معاملات این محصولات به صورت نقد و سلف بوده است.

از مقدار محصولی که توسط فرود در معاملات بورس کالا به عرضه گذاشته شد، ۵ هزار و ۹۲۵ تن از آن‌ها به فروش رسید. گفتنی است که برای محصولات فولاد شاهرود ۹ هزار و ۲۷۵ تن تقاضا وجود داشت که مشتریان برای آن صف ایجاد کرده بودند.

فولاد شاهرود با میلگردهای تولید وارد معاملات بورس کالا شد+بورس نیوز 

شرکت فولاد شاهرود تا پایان تاریخ ۲۹ مردادماه مقدار محصولات میلگرد A۳-۲۲، میلگرد طول کوتاه ۱۶، ۱۸ و ۲۰ – A۳، میلگرد ۱۸ - A۳ که به عرضه گذاشت تماماً به فروش رسید. مقدار فروش این محصولات به ترتیب برابر با ۶۰۰ تن، ۲۵۰ تن و یک هزار تن بوده است. دیگر محصولی که عنوان پرفروش‌ترین محصول فرود را به خود اختصاص داد مربوط به میلگرد ۱۸ و ۲۰ - A۳ با ۴ هزار و ۷۵ تن بود.

ارزش معامله‌ای که فرود از فروش این محصولات در آمار معاملات خود به ثبت رساند مبلغی برابر با ۱۵۲ میلیارد تومان بود که ۶۹ درصد از این میزان درآمد از فروش محصول میلگرد ۱۸ و ۲۰ - A۳ به دست آمد. لازم به ذکر است که تمام محصولات فولاد شاهرود به صورت نقدی تسویه می‌شوند.

فولاد شاهرود با میلگردهای تولید وارد معاملات بورس کالا شد+بورس نیوز

میزان درآمدی که فولاد شاهرود در مردادماه به دست آورد در مقایسه با ماه گذشته ۲۱ درصد کاهش را به همراه داشت. تعداد روز‌هایی که این شرکت فولادی معاملات خود را به ثبت رساند ۴ روز بوده است و این انتظار نمی‌رود تا ثبت جدیدی از سوی فرود در آمار معاملات فیزیکی بورس کالا به ثبت برسد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
اجلاس سهامداران
در آغاز هفته آینده؛

اجلاس سهامداران "فرود"

درآمدهای
فولاد شاهرود از درآمدزایی ماه گذشته خود عقب نشینی کرد؛

درآمدهای "فرود" میل به صعود ندارد

توقف فعالیت
به دنبال مدیریت برق صنایع صورت می گیرد؛

توقف فعالیت "فرود" به دلیل محدودیت برق

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.