بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴
معاون اقتصادی و مالی گروه مپنا خبر داد؛

افزایش سرمایه گروه مپنا از ۶ همت به ۱۲ همت

افزایش سرمایه گروه مپنا از ۶ همت به ۱۲ همت
افزایش سرمایه گروه مپنا از ۶ همت به ۱۲ همت، روانه کدال شد که ۳ همت از محل سود انباشته و ۳ همت از محل مطالبات حال و آورده نقدی است. حسب هماهنگی که با بازرس قانونی انجام گردید، برآورد می‌شود تا اواسط آبان، مجمع عمومی فوق العاده و اجرایی شدن افزایش سرمایه صورت پذیرد.
کد خبر : ۲۸۵۴۳۴
نویسنده :
زهرا منصور

به گزارش بورس‌نیوز، احمدرضا فراست، معاون اقتصادی و مالی گروه مپنا، در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین گروه مپنا و شرکت فرابورس ایران، اشاره کرد: گزارشی را درخصوص افزایش سرمایه داشتیم و با توجه به رعایت مقررات و آیین‌نامه‌های افشا و دستورالعمل‌های لازم الاجرای سازمان بورس، افزایش سرمایه از ۶ همت به ۱۲ همت، روانه کدال شد که ۳ همت از محل سود انباشته و ۳ همت از محل مطالبات حال و آورده نقدی است.

وی ادامه داد: حسب هماهنگی که با بازرس قانونی انجام گردید، برآورد می‌شود تا اواسط آبان، مجمع عمومی فوق العاده و اجرایی شدن افزایش سرمایه صورت پذیرد.

فراست مطرح کرد: طبق جمع بندی هیئت مدیره، افزایش سرمایه به میزان ۶ همت و صد درصدی صورت می‌گیرد. سود انباشته فعلی شرکت اصلی حدود ۱۹ همت است که در این مرحله ۳ همت از آن اجرایی و ۳ همت نیز از لحاظ بحث اجرای پروژه‌های طرح‌های توسعه‌ای گروه مپنا از جمله شوریجه مصروف این موضوع می‌شود که جریان نقدینگی خوبی را پس از بهره برداری نصیب شرکت مپنا و سهامداران گروه خواهد کرد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.