بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۸
آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس در پتروشیمی شازند برگزار شد
مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور امام جمعه مهاجران و مدیران و کارکنان پتروشیمی شازند در محل مزار شهید گمنام برگزار شد.
کد خبر : ۲۸۵۶۷۹
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، همزمان با چهل و چهارمین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس، آیین گرامیداشتی روز شنبه ۷ مهر ماه با حضور حجت الاسلام و‌المسلمین نیکزاد امام جمعه مهاجران، ساکی معاون تولید و رئیس مجتمع و جمعی دیگر از مدیران و کارکنان در محل مزار شهید گمنام مدفون در این مجتمع برگزار شد.

در ابتدای این مراسم ساکی ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان، یاد و خاطره شهدای کشور عزیزمان ایران اسلامی را گرامی داشت و گفت: امنیت و آسایش ما مرهون جانفشانی‌های شهدای عزیز در انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و همچنین شهدای جبهه مقاومت است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس نیز بسیاری از عزیزان در جبهه اقتصادی از جمله صنعت نفت فعالیت داشتند و همین پتروشیمی شازند نیز از دستاورد‌های ارزنده دوران انقلاب اسلامی است که اکنون با تلاش متخصصان و مهندسان، این صنعت در حوزه‌های مختلف موفقیت‌های بسیاری را کسب کرده است.

معاون تولید پتروشیمی شازند اضافه کرد: ما همواره در سنگر اقتصادی کشورتمام تلاش خود را در جهت ارتقای تولید و ایجاد ارزش افزوده بیشتر و برافراشته نگه داشتن پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی بی وقفه انجام می‌دهیم.

 ساکی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ پتروشیمی شازند رکورد تولید را شکست و صادرات و ارزآوری خوبی برای کشور به ارمغان آورد و با تولیدات منحصر به فرد و محصولات متنوع نیاز بازار داخل و خارج را تامین می‌کند تصریح کرد: دشمن با اعمال تحریم ها، به دنبال بروز مشکلات و زمین زدن اقتصاد کشور است، اما با درایت و تلاش همکارانمان درواحد‌های مختلف، نقشه‌های آنان ناکام مانده است.
 
در ادامه حجت الاسلام نیکزاد نیز با اشاره به اینکه حضور شهید گمنام مایه خیر و برکت بوده و باعث ایجاد تحول در شرکت می‌شود بیان کرد: تلاش سربازان عرصه صنعت، جهاد در راه خدا است.

 وی با بیان اینکه انقلاب نوپای اسلامی با وجود تمامی توطئه‌ها و دشمنی‌ها رشد نمود اضافه کرد: جنگ تحمیلی، برای از بین بردن انقلاب اسلامی از سوی دشمنان بنا شد، اما جنس مردم ایران، الهام گرفته از مکتب توحید و زندگی پیامبر و ائمه معصومین است و شهادت را راه سعادت می‌دانند و با رهبری حکیمانه حضرت آیت الله امام خامنه‌ای توانست نقشه دشمنان را نقش برآب کند.

 امام جمعه مهاجران حرکت امروز در جبهه مقاومت را ادامه راه دفاع مقدس دانست و افزود: دشمن در جنگ شکست خورده، اما موذی گری‌های دشمن در جبهه‌های مختلف مثل جبهه فرهنگی، اجتماعی ادامه دارد.

 حجت الاسلام نیکزاد ضمن تقدیر از فعالیت‌ها و دستاورد‌های بزرگ پتروشیمی شازند خاطر نشان کرد: خلاقیت و نوآوری‌های پتروشیمی شازند خود به اقتدار جمهوری اسلامی در جبهه اقتصادی و تولید می‌افزاید و مایه فخر و مباهات است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.