بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
«ویال» پرفروش‌ترین محصول داروسازی نام گرفت؛

حرکت صعودی "ددانا" نسبت به میانگین درآمدی

حرکت صعودی
میزان درآمدی که توسط "ددانا" در این دوره به ثبت رسید در مقایسه با میانگین درآمدی در ۵ ماه گذشته رشد ۸ درصدی را به دنبال داشت.
کد خبر : ۲۸۶۰۶۵
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت داروسازی دانا در عملکرد یک ماهه منتهی به پایان شهریورماه ۱۴۰۳ میزان درآمدی که از فروش محصولات تولیدی خود به ثبت رساند برابر با مبلغ ۴۴۰ میلیارد تومان بود. "ددانا" از ابتدای سال مالی تا پایان شهریورماه ۱۴۰۳ میزان درآمد تجمیعی که از خود بر جای گذاشت ۲ هزار و ۴۷۹ میلیارد تومان بود.

این شرکت داروئی در پایان شهریورماه سال جاری میزان درآمد عملیاتی که از فروش محصولات خود شناسایی کرد مربوط به حضور این شرکت در بازار داخل کشور بود. میزان درآمدی که توسط "ددانا" در این دوره به ثبت رسید در مقایسه با میانگین درآمدی در ۵ ماه گذشته رشد ۸ درصدی را به دنبال داشت.

میزان درآمد شناسایی‌شده "ددانا"

میزان درآمدی که داروسازی دانا در شهریورماه ۱۴۰۳ از خود بر جای گذاشت نسبت به یک‌ماهه گذشته ۷ درصد رشد را تجربه کرد و همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید روند صعودی این شرکت به دومین ماه خود رسید.

حرکت صعودی

بیشترین میزان درآمدی که "ددانا" از فروش محصول در این دوره کسب کرد متعلق به «ویال» با ۱۵۹ میلیارد تومان بود که این رقم در بازار داخلی شکل گرفت و مقدار فروش این محصول نیز نزدیک به ۶ میلیون عدد بوده است. میزان درآمد که از فروش این محصول به دست آمد ۳۶ درصد از درآمد ماهانه را تشکیل می‌داد.

مقدار فروش محصولات "دابور"

شرکت داروسازی دانا در شهریورماه سال جاری، تعداد فروش این دوره ماهانه را برابر با ۱۳۹ میلیون عدد به ثبت رساند و از ابتدای سال مالی تا انتهای سال ۱۴۰۳ نیز تعداد فروش محصولات دارویی این شرکت بالغ‌بر ۹۹۵ میلیون عدد بوده است. بیشترین مقدار فروش ددانا در شهریورماه متعلق به کپسول نرم با تعداد ۸۸ میلیون بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.