بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹
بازدید رئیس كمیسیون اقتصادی مجلس از محل اجرای پروژه سیمان خرامه
بازدید حسینی رئیس محترم کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به همراه متکی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و هیأت همراه ،جناب آقای دکتر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی و توکل نماینده مردم سروستان،خرامه و کوار به همراه هیئت همراه از پروژه انتقال سیمان فارس به منطقه خرامه به منظور بررسی وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه انتقال کارخانه سیمان فارس به منطقه خرامه و چاره اندیشی به منظور رفع مشکلات و موانع پروژه،اعضای کمیسیون مجلس روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۳۰ از محل اجرای پروژه سیمان خرامه بازدید بعمل آوردند .
کد خبر : ۲۸۶۱۴۶
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، به منظور بررسی وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه انتقال کارخانه سیمان فارس به منطقه خرامه و چاره اندیشی به منظور رفع مشکلات و موانع پروژه، اعضای محترم کمیسیون مجلس روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۳۰ از محل اجرای پروژه سیمان خرامه بازدید بعمل آوردند.

در جریان این بازدید اکبری، مدیر عامل شرکت سیمان فارس روند پیشرفت پروژه را تشریح و گزارشی در خصوص اقدامات صورت گرفته طی سال اخیر را ارائه کردند.

بر اساس این گزارش، درصد پیشرفت فیزیکی پروژه سیمان خرامه تا انتهای شهریور ماه ۳۳/۵۰ درصد اعلام و در خصوص تامین منابع مالی پروژه از محل تسهیلات بانکی به میزان ۳ همت و همچنین آخرین اقدامات صورت گرفته در این خصوص، توضیحاتی ارائه گردید.
جناب آقای دکتر قادری نماینده محترم مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، روند پیشرفت پروژه را در سال جاری مطلوب ارزیابی و بر ضرورت اتمام پروژه در چارچوب برنامه زمانبندی تاکید نمودند.

اکبری ضمن تاکید بر اراده شستا و هلدینگ سیمان فارس و خوزستان به عنوان سهامداران اصلی این پروژه به منظور تکمیل بموقع پروژه و پیگیری‌های جناب دکتر نوروزی مدیر عامل محترم شستا و جناب آقای دکتر وفاپور مدیرعامل محترم شرکت سیمان فارس و خوزستان جهت دریافت تسهیلات بانکی از بانک‌های پارسیان و رفاه کارگران به مبلغ ۳ همت اشاره نمودند.

در ادامه مدیر عامل شرکت سیمان فارس در مورد چالش پیش روی پروژه در خصوص تامین برق مورد نیاز کارخانه اظهار نگرانی کردند و از مسئولین مربوطه خواستار پیگیری احداث پست برق ۴۰۰ کیلووات شدند.

همچنین عدم واگذاری محدوده‌های معدنی جهت تامین خوراک اولیه کارخانه به عنوان یکی دیگر از چالش‌های پروژه توسط ایشان مطرح گردید که در این خصوص جناب آقای دکتر توکل نماینده محترم مردم سروستان، خرامه و کوار در مجلس شورای اسلامی جهت رفع مشکل یاد شده قول مساعدت دادند.

در پایان این بازدید، جناب آقای حسینی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و سایر اعضای کمیسیون، ضمن تاکید بر سرعت بخشیدن به روند پیشرفت پروژه انتقال سیمان فارس به منطقه خرامه از تلاش‌های صورت گرفته در این خصوص قدردانی نمودند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.