شهر در این روزها به رنگ محصولات گروه زر درآمد
به گزارش بورس نیوز، کمپین محصولات کانفکشنری گروه زر، با نشان تجاری THE KING OF TASTE، که نمای خیرهکنندهای در شهر تهران ساخته، آغاز شده و محصولات جدیدش را در معرض دید همگان قرار داده است.
کمپین گروه زر با این اقدام سعی دارد محصولات محبوب این شرکت و فعالیتهای آن را معرفی کند و مصرف کنندگان را از عرضه متنوع و نوین محصولات خود آگاه سازد.
این گروه با هدف معرفی بهتر و افزایش آگاهی مصرف کنندگان محصولات کانفکشنری گروه زر، با اکران هم زمان بیش از ۶۰ بیلبورد در مناطقی از تهران و با چهار برند محبوب تریپرز، وینکرز، بیسباکس و هانیپرز در دو گروه محصولی کیک و ویفر کارش را شروع کرده است.
این کمپین یک ماهه تا تاریخ ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۳ در فضاهای متفاوتی اجرا و شروعی جدید برای ارائه تصویری تازه از این محصولات در ذهن مخاطبین است.
مخاطبان و علاقمندان به محصولات کانفکشنری گروه زر با دنبال کردن صفحه اینستاگرام هر برند شناخت بیشتری از محصول و برنامههای اجرایی خلاقانه آن پیدا میکنند و درکنار این آگاهی میتوانند با شرکت در مسابقه طراحی شده دراین کمپین از جوایز ویژهای آن نیز برخوردار شوند.
شرکت زرکام که زیرمجموعه گروه صنعتی و پژوهشی زراست، خود جز بهترینها و بزرگترینهای تولید کانفکشنری در منطقه است و درکنار شکست انحصار برندهای خارجی فعال در صنعت شیرینی، سطح رقابت بین تولیدکنندههای داخلی را نیز ارتقا داده و باکیفیتترین محصولات را با قیمت مناسب راهی بازار میکند.
این شرکت با هدف ارتقای سطح کیفی صنعت شیرینی و شکلات در کشور، با معرفی ۴۰۰ محصول قدم به میدان گذاشته و تا به امروز، یکی از موفقترین تولیدکنندهها در این زمینه بهشمار میرود.
تمامی محصولات کانفکشنری گروه زر شامل ویفرهای وینکرزو تریپرز، بیسکویتهای بیس باکس، لایت کیک هانیپرز و سایر محصولات میتواند به عنوان یک میانوعده عالی با طعم خاصتر از آنچه تابه حال تجربه کردهاید، انتخاب شود.
کیفیت بالای این محصولات برای بخش بزرگی از جامعه ثابت شده و در سبد خرید گروههای مختلفی از افراد در سنین و ذائقههای مختلف قرارگرفته است.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات و شرکت در مسابقه این کمپین، میتوانند نام محصول را در کنار عبارت official به صورت نمونه هانیپرز در @hanipers_official جستجو کنند.