بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
در بیست و سومین روز از ماه جاری؛

سهامداران به مجمع "کربن" دعوت شدند

سهامداران به مجمع
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کانی کربن طبس با نماد "کربن" در بیست و سومین روز از ماه جاری برگزار می‌شود.
کد خبر : ۲۸۲۷۰۰

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کانی کربن طبس، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۳:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۳ در استان خراسان جنوبی، شهر بیرجند به آدرس شهرستان طبس خیابان امام خمینی ۱۷ خیابان پهن کوچه ۲۱ پلاک ۷۵ برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

حضور در جلســـه مذکور با به همراه داشتن برگ ورود به جلسه و مدارک شناســـایى معتبر امکان پذیر خواهد بود. برگه ورود به جلســـه در روز برگزارى از ساعت ۱۲ ظهر در محل مجمع ارائه مى گردد، کلیه سهامداران حقیقی هنگام ورود به جلسه ملزم به ارائه کارت ملى و نمایندگان قانونى سهامداران حقوقى ملزم به ارائه اصل کارت ملى خود به همراه داشـــتن اصل معرفى نامه اشـــخاص حقوقى با درج شماره ثبت و شناسه ملى ضرورى است.

همچنین مجمع به طور همزمان به صورت آنلاین از طریق لینک http://www.aparat.com/kani.karbon/live برای سهامداران قابل مشاهده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در سی‌امین روز تیرماه؛

"غزر" سهامداران خود را دعوت کرد

افزایش ۵۰ میلیون دلاری درآمد سالانه
رشد فروش داخلی و صادرات بوعلی تحقق یافت؛

افزایش ۵۰ میلیون دلاری درآمد سالانه "بوعلی"

افزایش سرمایه
با اعلام شرکت شیشه قزوین؛

افزایش سرمایه "کقزوی" ثبت شد

در بیست و یکمین روز ماه جاری؛

"شپترو" از سهامداران خود دعوت کرد

ارسال نظر