بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸
رشد درآمدهای تجمیعی نیان الکترونیک در پایان فصل بهار؛

"نیان" از عملکرد ۳ ماه سال گذشته عبور کرد

بیشترین میزان درآمدزایی که نیان در سومین ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت مربوط به منبع تغذیه مخابراتی بود.
کد خبر : ۲۸۲۹۲۲
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت نیان الکترونیک در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که از خود در سومین ماه سال جاری به ثبت رساند، از فروش منبع تغذیه مخابراتی، ارائه خدمات و ... به میزان درآمد عملیاتی ۵۳ میلیارد و ۴۲۷ میلیون تومان دست پیدا کرد. این شرکت در ۳ ماه نخست سال جاری درآمد تجمیعی که شناسایی کرد برابر با ۲۶۴ میلیارد تومان بود.

شرکت نیان الکترونیک در خردادماه فروش محصولات خود را از حضور در بازار داخلی و ارائه خدمات کسب کرد و میزان سرمایه ثبت‌شده نیان در این دوره ۱۴۲ میلیارد تومان بود. درآمد تجمیعی که از سوی نیان الکترونیک به ثبت رسید در مقایسه با ۳ ماه آغازین سال گذشته رشد ۱۴۷ درصدی را تجربه کرد.

بیشترین میزان درآمدزایی که نیان در سومین ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت مربوط به منبع تغذیه مخابراتی بود که درآمد حاصل از فروش این محصول برابر با ۴۳ میلیارد تومان به اطلاع سهامداران این شرکت رسیده است. نرخ فروش این محصول یک میلیارد و ۵۴ میلیون تومان در ازای هر دستگاه شناسایی شده است.

مقدار فروش ماهانه نیان الکترونیک در خردادماه سال جاری ۱۱۵ عدد به ثبت رسید و در مجموع ۳ ماه گذشته نیز مقدار فروش این شرکت به ۷۰۱ عدد رسیده است. این شرکت در حالت مجموع عملکردی موفق به فروش ۳۲۰ دستگاه منبع تغذیه مخابراتی شده است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.