بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷
رضا مشهدی زاده عضو هیئت مدیره گروه زر؛

"گروه زر" مسیرهای سرمایه‌گذاری را ریل‌گذاری می‌کند

سایت سوم زر در واقع سایت شهرک صنعتی زر هست که در حال بهره برداری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری‌های خوبی را در آن خواهیم داشت. یکی از آن فرصت‌ها می‌تواند در بحث خودرو باشد که در آنجا در حال پیگیری و انجام موضوعات آن هستیم. 
کد خبر : ۲۸۶۷۳۱
نویسنده :
امیرحسین کریمی

رضا مشهدی زاده معاون مالی و اقتصادی هلدینگ زر و عضو هیئت مدیره در گفتگو با بورس نیوز، در راستای بازدید مدیران عامل و اعضای هیات مدیره شرکت‌های تامین سرمایه و کانون نهاد‌های سرمایه گذاری از کارخانه زر ماکارون این‌گونه عنوان کرد: در روز جاری فرصتی برای مجموعه زر به وجود آمد که مدیران عامل و اعضای محترم هیئت مدیره‌های کانون نهاد‌های سرمایه‌گذاری ایران، شرکت‌های تأمین سرمایه‌ها و سبدگردان در مجموعه گروه زر حضور پیدا کردند و از مجموعه تولیدی شرکت زر ماکارون، آرد زر، مجموعه زر ترابر در سایت نخست شرکت و در سایت دوم شرکت نیز از پالایشگاه غاتت زر در هشتگرد، شرکت زرنام که محصولات آن تولید قند مایع، گلوکز، فروگتوز و انواع نشاسته‌ها (دارویی، صنعتی و غذایی) را بازدید کردند.

همچنین از مجموعه زرکام، پروژه‌های در حال احداث، مجموعه تصفیه روغن خوراکی، روغن‌کشی زر و مجموعه سس زر دیدن به عمل امد و سایت سوم زر در واقع سایت شهرک صنعتی زر هست که در حال بهره برداری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری‌های خوبی را در آن خواهیم داشت. یکی از آن فرصت‌ها می‌تواند در بحث خودرو باشد که در آنجا در حال پیگیری و انجام موضوعات آن هستیم. 

فرصت خوبی بود که دوستان از مجموعه‌ها بازدید کردند و تعامل خوبی با مدیران، تأمین سرمایه‌ها ایجاد شد. نکاتی که در خصوص تأمین سرمایه از طریق اوراق و سایر موضوعات بود با دوستان به اشتراک گذاشتیم و مدیران شرکت‌های تأمین سرمایه و سبدگردان‌ها نیز در خصوص فعالیت‌ها و توسعه شرکت نگاه خوبی داشتند و امیدوار هستیم که بار دیگر برای فعالین بازار سرمایه فرصت‌های اینچنین را به عمل آوریم و از نزدیک بتوانند از نزدیک توسعه و کار‌هایی که برای صنعت انجام داده‌ایم بازدید داشته باشند و رهنمود‌های خود را به ما ارائه دهند.

وی در رابطه با عرضه اولیه شرکت زرنام در بازار سرمایه این‌گونه گفت: مجموعه زرنام، مجموعه بسیاری خوبی است که با ظرفیت ۳ برابر تولید و فروش شرکت گلوکوزان به فعالیت می‌پردازد. این مقایسه نسبت به شرکت مشابه در این صنعت است. پذیرش این شرکت انجام شده است و بحث عرضه آن به سازمان بورس و فضای کنونی بازار بستگی دارد که اگر بازار از این فضا خارج شود عرضه آن انجام خواهد شد.

مشهدی زاده در خصوص بازار هدف صادراتی زر ماکارون گفت: بیشتر بازار هدف کشور‌های حاشیه خلیج فارس و آفریقا هست که صادرات به آنجا صورت می‌گیرد. با توجه به برنامه‌ها و فرصت‌هایی که از گذشته وجود داشته است و کشور‌های دیگر نیز در برنامه حضور دارند.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.