بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۲
سود آوری و موفقیت ما حاصل عملکرد مثبت شرکت هایی نظیر چادرملو است
آیت اله ابراهیمی، مدیر عامل بانک سپه در راس هیاتی از مدیران این بانک بهمراه اعضا هیات مدیره مجموعه سرمایه گذاری امید و تعدادی از مدیران ان مجموعه از مجتمع های معدنی و صنعتی چادرملو بازدید کرد.
کد خبر : ۲۸۳۲۲۶
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، در پایان این بازدید چند ساعته در نشستی مشترک با مدیران چادرملو، طاهر زاده مدیر عامل و خرم معاونت مالی و سرمایه انسانی شرکت چادرملو به تفصیل در خصوص عملکرد شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و طرح‌ها و برنامه آتی گزارشی مبسوط به بزرگترین سهامدار چادرملو ارائه کردند.

در این گزارش با اشاره به جایگاه دوم گروه چادرملو در تولید کنسانتره کشور با سهم ۱۷درصدی در سال گذشته وسهمی معادل ۷ درصد تولید گندله آهن، ۱۰ درصدی در تولید اهن اسفنجی و ۶ درصدی در تولید شمش فولاد در بین تولید کنندگان زنجیره فولاد کشور آمده است: در سال ۱۴۰۲ در طرح‌های توسعه گام‌های مثبتی برداشتیم و برای اولین بار بالغ بر ۱۶۳ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در طرح‌های توسعه شرکت و شرکت‌های سرمایه پذیرصورت پذیرفت.

همچنین تصریح شد: در سال گذشته علیرغم محدودیت‌ها ناشی از انرژی و افزایش حق انتفاع توانستیم رکورد تولید را با افزایش بهره وری و کاهش توقفات در کارخانجات گندله سازی و شمش فولاد افزایش دهیم و در کل در تمامی مراحل تولید محصولات زنجیره فولاد بیش از ظرفیت اسمی و برنامه پیش بینی شده تولید نمائیم.

بر اساس همین گزارش، مدیر عامل بانک سپه ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیریت و کارکنان چادرملو در ارائه عملکرد مثبت و قابل قبول در فعالیت‌های خود گفت: سختی کار شما به عنوان جهادگران عرصه تولید زمانی قابل درک می‌شود که از نزدیک شاهد این تلاش‌های خستگی ناپذیر و عاشقانه شما باشیم و امروز در یکی از گرمترین روز‌های سال این توفیق برای ما فراهم گردید.

وی افزود: تولید در زنجیره ارزش چادرملو و گزارش امید بخش شما از طرح‌ها و برنامه توسعه، و نظم و انضباط حاکم در این مجموعه عظیم معدنی و صنعتی که آینده روشنی برای این مجموعه را نوید می‌دهد، افتخاری است برای کشور که بی شک حاصل تلاش، هدایت و نظارت اصولی مدیریت مجموعه می‌باشد. 

ابراهیمی تصریح کرد این تلاش‌های شما مجاهدت الهی است و مطمئناً خداوند در این راه حامی و پشتیبان شما خواهد بود؛ و مجموعه بانک سپه نیز به عنوان بزرگترین بانک کشور درکنار شماست، چرا که اعتقاد داریم سود آوری و موفقیت ما حاصل عملکرد مثبت شرکت‌هایی نظیر چادرملو است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.