بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۴
بازارگردانی بیشترین درآمدزاترین تأمین سرمایه خلیج فارس را در اختیار گرفت؛

حاشیه امن "تفارس" از محل درآمدهای خدماتی

حاشیه امن
مجموع درآمد عملیاتی "تفارس" در شهریورماه نسبت به دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۴۶ درصدی روبه‌رو بود.
کد خبر : ۲۸۶۰۰۷
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت تأمین سرمایه خلیج‌فارس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۳ مجموع درآمد‌های ارائه خدمات خود را در این دوره ماهانه برابر با ۷۶ میلیارد و ۸۵۳ میلیون تومان اعلام کرد و از ابتدای سال مالی تا کنون میز مجموع درآمد تجمیعی این شرکت بالغ‌بر ۳۶۰ میلیارد تومان به اطلاع سهامداران رسید.

مجموع درآمد عملیاتی "تفارس" در شهریورماه نسبت به دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۴۶ درصدی روبه‌رو بود و همچنین میزان درآمدی که در این دوره به دست آمد ۳۶ درصد بالاتر از میانگین ماهانه در ۵ ماه گذشته بود.

حاشیه امن

این شرکت از بخش سود سرمایه‌گذاری‌ها نیز به درآمد محقق‌شده نزدیک به ۱۹ میلیارد ۵۴۷ میلیون تومانی رسید و در نیمه نخست سال جاری مجموع آن به ۱۴۱ میلیارد تومان رسید، همچنین میزان سود سرمایه‌گذاری در شهریورماه با رشد ۵۹ درصدی در مقایسه با شهریورماه سال گذشته همراه بود.

"تفارس" میزان درآمد عملیاتی که در پایان نیمه نخست سال جاری به ثبت رساند مربوط به «تعهد پذیره نویسی، بازارگردانی، سبدگردانی، پذیرش سمت متولی صندوق و درآمد مدیریت صندوق‌های سرمایه گذاری، مشاوره، عرضه و پذیرش، درآمد ارزشیابی سهام» بود. بیشترین میزان درآمدزایی تفارس در پایان نیمه نخست سال جاری مربوط به بخش بازارگردانی با ۵۲ میلیارد تومان بود. این بخش دربرگیرنده‌ی ۶۷ درصد از درآمد ماهانه این شرکت بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.