بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴
در هفدهمین روز ماه جاری؛

"واحصا"، آماده برگزاری مجمع

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت احیاء صنایع خراسان با نماد "واحصا" در هفدهمین روز ماه جاری برگزار می‌شود.
کد خبر : ۲۸۲۴۷۸

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت احیاء صنایع خراسان، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۹:۳۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۷ در استان خراسان رضوی، شهر مشهد به آدرس خیابان سلمان فارسی - بین سلمان ۴ و چهارراه کلاهدوز پلاک ۹۹ برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

سهامداران محترمی که قصد شرکت در مجمع را دارند از تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۲ لغایت پایان وقت اداری مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۳ می‌توانند از طریق تماس تلفنی با امور سهام شرکت به شماره ۰۵۱۳۸۴۱۸۱۸۸ و ۰۵۱۳۸۴۱۸۱۹۹ ثبت نام نمایند. بدیهی است در روز مجمع تا قبل از شروع رسمی جلسه نیز با دردست داشتن اصل کارت سهام و کارت ملی امکان ثبت نام خواهد بود بدیهی است حضور سهامداران محترم مجمع منوط به ارائه کارت ورود به جلسه خواهد بود. آن دسته از سهامداران محترمی که امکان حضور در مجمع ندارند می‌توانند مجمع مذکور را بصورت آنلاین از طریق پیوند: www.aparat.com/ehya.co/live مشاهده نمایند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
انتشار آگهی دعوت به مجمع
در هفدهمین روز تیرماه؛

انتشار آگهی دعوت به مجمع "شبهرن"

گردهمایی سهامداران
در هجدهمین روز تیرماه؛

گردهمایی سهامداران "فلوله"

دعوت از سهامداران
در هفدهمین روز تیرماه؛

دعوت از سهامداران "دکوثر"

در شانزدهمین روز ماه جاری؛

"سفارس" به مجمع می‌رود

ارسال نظر